כרטיסי ביקור לקוסמטיקאיות – כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאיות

מדוע מטפלות במקצועות היופי זקוקות לכרטיס ביקור?

קוסמטיקאיות, מניקוריסטיות, פדיקוריסטיות, מטפלות בלייזר ואומניות הלק ג’ל- המשותף לכל המקצועות הללו הוא הכישורים ושביעות הרצון בקרב הלקוחות, אשר מועברים בדרך הישנה והטובה- מפה לאוזן.

אלא שהאוזן שומעת לא מעט המלצות, ועל מנת להפוך את ההמלצה החמה מלקוחה מרוצה ללקוחה נוספת- קיים כרטיס הביקור הדיגיטלי.

בפעם הבאה שישאלו את הלקוחה שלך איך זכתה לעור פנים כל כך צח ומלא ברק, או מה זה הצבע המהמם של לק הג’ל, היא לא תסתפק בלזרוק את שמך, ובנגיעה קלה על המסך תעביר למתעניינת המתרשמת קישור ישיר אלייך: לפרטים האישיים, לתיק העבודות שלך, למגוון עיצובים נוספים ולאפשרות ליצירת קשר מידי ומהיר במגוון דרכים דיגיטליות נוחות, מן הטלפון החכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פיתוח טכנולוגי, אשר מאפשר לכל בעל עסק להציג בפני לקוחותיו והמתעניינים השונים את פרטי בית העסק, לרבות תמונות, המלצות, סוגי שירותים ומסרים אחרים. הכרטיס נבנה בעיצוב מותאם אישית ויכול לכלול לוגו, מידע שיווקי, סרטונים, ולמעשה כל מידע שיבחר בעל העסק לשתף.

הכרטיס הדיגיטלי, בשונה מכרטיסי ביקור מודפסים, אינו מוגבל במקום ואף ניתן לשינוי ולעדכון בכל עת.

כיצד ניתן להפיץ את הכרטיס?

את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להפיץ במספר אופנים:

באמצעות קישור דיגיטלי 

אשר נשלח בווטצאפ, בהודעת SMS, במסנג’ר, בהפצה בקבוצות ברשתות החברתיות, במייל  ולמעשה בכל דרך דיגיטלית. לחיצה על הקישור תביא את המשתמש אל הכרטיס על שלל המידע שהוא מספק.

באמצעות קוד QR 

קוד סריקה ייחודי אותו ניתן לסרוק בכל נייד. הקוד ניתן להעברה והפצה בכל הדרכים הדיגיטליות ובנוסף לכך באמצעים מודפסים.

באמצעות אפליקציה 

 המרה של הכרטיס לאפליקציה אישית תאפשר ללקוחות הקבועות ולמשתמשים להוריד אפליקציה של בית העסק ולזכות לקישור ישיר לכרטיס ולחידושים בו מו הטלפון הנייד בכל עת. 

בעזרת כרטיס טאצ’ פיזי 

ניתן להעביר את כרטיס ביקור דיגיטלי בנגיעה

בעזרת צ’יפ טאצ’ פיזי 

ניתן להעביר את כרטיס ביקור דיגיטלי בנגיעה

" צוות Fixcard ענו לכל הבקשות שלי בנוגע לשיווק העסק שלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה על כל ציפיה ונראה מהמם! אני לא מפספס שום פנייה ולקוח פוטנציאלי. "

הפסיקו לאבד לקוחות פוטנציאליים!

התקדמו עכשיו לפיקס קארד