כרטיס ביקור דיגיטלי NFC למאפרת

ככל שתעשיית האיפור מסתגלת לטכנולוגיות חדשות, אין זה מפתיע שיש מספר הולך וגדל של מאפרים שמתחילים להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מושלמת למאפרת לשמור על עדכניות פרטי הקשר שלו. לא רק שזה קל, אלא זה גם מפחית בזבוז נייר ומאפשר להם לחלוק את תיק העבודות שלהם עם לקוחות פוטנציאליים בצורה אינטראקטיבית יותר.

הם יכולים לשמש גם ככלי לקידום השירותים של האדם. לדוגמה, הסרטון הפופולרי ביותר בערוץ היוטיוב של ארפט נקרא “איך אני מתאפרת | הדגמת איפור מקצועית”.

המדיה החברתית שינתה באופן דרסטי את העולם בו אנו חיים. בלחיצה אחת, אתה יכול להתחבר לכל אדם בעולם. זה גם הקל הרבה יותר על אמן למצוא עבודה ולהגיע לקהל היעד שלו.

אבל כשזה מגיע לשווק את עצמם בדיגיטל, מה עליהם לעשות?

כרטיס ביקור דיגיטלי למאפרת הוא הדרך המושלמת להראות את כישוריו. זה לא תופס מקום בתיק או בארנק שלהם.

הם יכולים לסחוב את זה איתם בטלפון שלהם ולהציג את עצמם בפני כל הלקוחות הפוטנציאליים שהם עשויים לפגוש, כמו באירוע רשת או במדיה חברתית.

ניתן להשתמש בו גם כדי לשתף תמונות של יישומי איפור מבלי לסחוב את מוצרי האיפור בכל פעם, ולחסוך גם מקום וגם משקל בתיקים או בארנקים.

ומכיוון שהוא בטלפון שלך, הוא נגיש בקלות כשאתה גולש בפיד שלך או מחפש עוקבים חדשים באינסטגרם

פיקס קארד היא חברה שעוזרת לאנשים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלהם. יש להם מגוון תבניות לבחירה.

פיקס קארד הוא מחולל כרטיסי ביקור מקוון המיועד לאמני איפור. עם Arpet, אתה יכול בקלות לעצב כרטיס ביקור מקצועי ומודרני משלך על ידי העלאת העבודה שלך או בחירה מהתבניות שלנו.

" צוות Fixcard ענו לכל הבקשות שלי בנוגע לשיווק העסק שלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה על כל ציפיה ונראה מהמם! אני לא מפספס שום פנייה ולקוח פוטנציאלי. "

הפסיקו לאבד לקוחות פוטנציאליים!

התקדמו עכשיו לפיקס קארד