כרטיס ביקור מאמני כושר – כרטיס ביקור דיגיטלי NFC למאמני כושר

למה מאמני כושר צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי ?

מאמני כושר הם עובדים במסגרת עצמאית, בין אם מדובר בחדר כושר או בפארקים – למאמני כושר אין זמן להתעסק בדברים מיותרים כמו לחלק כרטיסים שגם ככה יזרקו לפח.

בעבר נהגו מאמני כושר לפזר כרטיסי ביקור מודפסים מעוצבים בין הלקוחות, להשאיר כרטיסים כאלה בתיבות הדואר, או באמצעות מגנט על משקופי הדירות. לקוחות אשר ביקשו לפנות אל מאמן הכושר עשו זאת באמצעות שיחת טלפון יזומה.

כיום צורת התקשורת בין מאמני כושר, ולמעשה כלל נותני השירות, ללקוחות, עברה שינוי, כאשר הלקוח מבקש להתרשם מנותן השירות בטרם פנייתו, כמו גם לפנות במגוון ערוצים דיגיטליים לבחינת הרלוונטיות, עוד בטרם שיחת הטלפון הראשונה.

 

 

כרטיס הביקור הדיגיטלי עונה למאמני כושר על שני הצרכים העיקריים:

כרטיס ביקור מעוצב, צבעוני, מותאם לסוכן  ולמסרים המובילים שלו. בשונה מכרטיס מודפס כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מוגבל במקום, מציג בנקל תמונות, סלוגן ומסר עיקרי, אזור פעילות, אופי השירותים, דרכי יצירת קשר. קישור לאתר אינטרנט, לדף פייסבוק, אינסטגרם/,לינקדאין או כלרשת חברתית אחרת.

קישור ישיר של מאמן כושר אל הלקוח בכף היד: אפשרות לפניה בווטצאפ, במסנג’ר, במייל וכמובן טלפונית. יצירת קשר מהירה שתייצר לידים ממוקדים ואיכותיים בדרך לקידום ההתקשרות והעסקה.

כרטיס ביקור למאמני כושר – דרכי הפצה מושלמות בפיקס קארד

הכרטיס נבנה על בסיס קוד QR, ממנו יכול הלקוח לייצר ולשלוח קישורים לנכסים ספציפיים, לרבות מידע רחב יותר, מחירים ותמונות.

האפשרות מסייעת ליעילות וחיסכון בזמן, מיצוב מקצועי גבוה אל מול הלקוחות ובניית התקשרויות רלוונטיות ובשלות להתקדמות.

כרטיס ביקור דיגיטלי מספק דרך מהירה, יעילה ומשתלמת לתקשורת אפקטיבית ולחשיפה רחבה עבור סוכני הנדל”ן בישראל. 

 

קרן מאמנת כושר בכירה מציגה את כרטיס ביקור דיגיטלי של פיקס קארד עם NFC בטאצ'

דוגמאות כרטיס ביקור דיגיטלי למאמני כושר

שאלות ותשובות על כרטיס ביקור דיגיטלי למאמני כושר

  • 1. מדוע מאמן כושר צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

    כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הכלי הטוב ביותר למאמני כושר משום שהם אינם זמינים רוב הזמן והקלות שבה ניתן להעביר את הכרטיס היא מהירה והכרחית.

  • 2. מה המטרה של כרטיס ביקור דיגיטלי למאמני כושר?

    המטרה היא להנגיש את פרטי מאמן הכושר בקלות ובמהירות

  • 3. מהם היתרונות שיש בכרטיס ביקור דיגיטלי למאמן כושר

    כרטיס ביקור דיגיטלי למאמן כושר יכול לעשות שלושה דברים:

    כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך טובה למאמני כושר להציג את ניסיונם וכישוריהם בפלטפורמה מקוונת. זה עוזר להם למשוך יותר לקוחות ולהקל על תהליך הבנת העסק ולייצר לידים חמים.

    כשמדובר במאמני כושר, כרטיס ביקור דיגיטלי מספק להם יתרון על פני כרטיסים רגילים. הם יכולים להציג את כל פרטי הקשר שלהם ולהיות שם בלחיצת כפתור.

  • 4. כיצד אוכל ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלי לעסק של אימון כושר?

    מאמני כושר נדרשים לרוב לייצר כרטיס ביקור או כרטיס ביקור דיגיטלי עבור העסק או החברה שלהם. לשם כך הם יצטרכו לספק מידע אודות השירותים אותם הם מספקים .

    השלב הראשון ביצירת כרטיס דיגיטלי זה פנייה לפיקס קארד.

    לאחר מכן הסוכן יכול לכתוב על עצמו ועל אילו שירותים הוא מספק בכרטיס פיקס קארד. לאחר שעשו זאת, הם יכולים לקשר זאת לאתר האישי שלהם כך שיהיה קל יותר ללקוחות למצוא מידע נוסף עליהם ולפנות אליהם במידת הצורך.

  • 5. כיצד עובד כרטיס ביקור דיגיטלי למאמני כושר?

    כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך מצוינת להתבלט ולהרשים לקוחות פוטנציאליים. מאמן כושר יכול להציג את מיטב עבודתו ולהדגיש את הישגיו, וזה משהו שהם לא יכולים לעשות בכרטיס ביקור פיזי.

    אם את/ה מאמנת כושר וצריך להוכיח את ערך המותג בפני לקוחות פוטנציאליים, הגיע הזמן שתשקיע בכרטיס ביקור דיגיטלי נהדר של פיקס קארד

" צוות Fixcard ענו לכל הבקשות שלי בנוגע לשיווק העסק שלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה על כל ציפיה ונראה מהמם! אני לא מפספס שום פנייה ולקוח פוטנציאלי. "

הפסיקו לאבד לקוחות פוטנציאליים!

התקדמו עכשיו לפיקס קארד