כרטיס ביקור דיגיטלי NFC לשפים – למה שף צריך כרטיס ביקור דיגיטלי ?

שף פרטי הוא מקצוע אשר זכה לתהילה מחודשת וביקוש, הן בשל האפשרות לחוויה קולינרית ואינטימית שאינה מחייבת ביקור במסעדה או מתחם אירועים, והן בזכות דחיפה נוספת לה זכו השפים הפרטיים עם פרוץ מגפת הקורונה.

שף פרטי נותן שירות בבית הלקוח, בצימרים ובווילות נופש, ומלבד מגוון מטעמים וארוחה ייחודית וחווייתית, מביא את עצמו. בשונה ממנות הנרכשות ארוזות, ארוחה עם שף פרטי היא ארוחה בה מתנהלים שיח ותקשורת בין הלקוחות לשף, התאמה אישית של המנות לצד הסברים וסיפורים, ובמקרים רבים מדובר בשילוב של ארוחה מפנקת לצד תכנית אומנותית.

דרכי השיווק של השפים הפרטיים נשענות בעיקר על הרשתות החברתיות, כאשר פתרון חדשני ומלהיב, כרטיס הביקור הדיגיטלי, מספק מענה מדויק יותר, רחב יותר ומשתלם יותר, שמביא לשפים חשיפה ומסייע להם בהגעה לטווח רחב במיוחד של לקוחות פוטנציאלים.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי בדומה לכרטיס הביקור המסורתי המודפס, מיועד לספק ללקוח מידע כללי ותצורות התקשרות עם בית העסק. אלא שבזכות הקדמה הטכנולוגית הכרטיס הדיגיטלי מאפשר נגישות מידע גבוהה במיוחד, אפשרות לשילוב של תמונות אשר מעוררות את בלוטות הטעם,  מידע רלוונטי רב דוגמת סגנון הבישול, התאמה לאלרגניים, מנות ייחודיות לצמחוניים ו/או טבעוניים, הצגת תפריט, שולחנות מעוצבים ועוד.

הכרטיס מעוצב בקלות ובמהירות בפורמטים קיימים, לאחר בנייתו מקבל הלקוח קוד QR לסריקה, אותו יוכל להעביר ולפרסם בשלל מדיות ואמצעים דיגיטליים ללא עלות וללא מגבלה, אפשרות לבניית קישורים לדפי אירוע, אלבומים, המלצות או כל מידע אחר, וכן שלל אפשרויות ליצירת קשר בלחיצת כפתור.

אפשרות נוספת קיימת בפני בעלי כרטיס ביקור הדיגיטלי בחברתנו, היא האפשרות להמיר ולהעביר את הכרטיס לפלטפורמה של אפליקציה לנייד – לשמירה על קשר קבוע עם הלקוחות הפוטנציאלים. 

" צוות Fixcard ענו לכל הבקשות שלי בנוגע לשיווק העסק שלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה על כל ציפיה ונראה מהמם! אני לא מפספס שום פנייה ולקוח פוטנציאלי. "

הפסיקו לאבד לקוחות פוטנציאליים!

התקדמו עכשיו לפיקס קארד