כרטיס ביקור עורך דין – כרטיס ביקור דיגיטלי NFC לעורך דין

למה עורך דין זקוק לכרטיס ביקור דיגיטלי?

לאחר שנים בהן חלו מגבלות מחמירות שאינן תואמות את המציאות והקדמה על אפשרויות הפרסום העצמי של עורכי הדין, חל השינוי המיוחל בשנת 2018, באמצעות סדרה של עדכונים ותקנות שאושרו על ידי לשכת עורכי הדין. התקנות מסגירות את אפשרות הפרסום במגוון מדיות כתובות ודיגיטליות, תוך הצבת תנאי שמירה על כבוד המקצוע.

כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין – אפשרות הפרסום הטובה ביותר 

כרטיס ביקור דיגיטלי היא מאפשרויות הפרסום המכבדות והמקצועיות ביותר מחד גיסא, תוך מתן אפשרות למידע שיווקי ומקצועי אודות עורך הדין באופן ישיר, או אודות משרד עורכי דין, אפשרות לקבלת מידע מורחב: סרטון, קישור למאמרים מקצועיים, פירוט תיקים והצלחות, המלצות ומכתבי תודה ועוד.

החיפוש אחר עורך דין בחלק מתחומי העיסוק עשוי להיות דיסקרטי, מה שמונע מלקוחות אפשריים לבקש או לקבל המלצות ברשתות החברתיות. כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להיות מופץ באופן פרטי באמצעות הודעות טקסט ותוכנות מסרים, ומספק אפשרות ליצירת קשר ישיר עם עורך הדין בלחיצת כפתור, בשליחת הודעה ובהתקשרות טלפונית.


כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין – יתרונות פיקס קארד 

באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי יוכל עורך הדין לייצר קישור אל אתר האינטרנט של המשרד, כתבות ומידע אודותיו ודף עסקי ברשתות במידה וקיים.

עיצוב הכרטיס יתבצע באמצעות מגוון רחב של תבניות, בהתאמה מלאה לאופי העיסוק, לאמירה ולמיצוב אותו יבקש לשדר ללקוחותיו.

הכרטיס יתקבל בצורה של קישור הניתן להפצה, ואף ניתן להמרה לאפליקציה לאנדרואיד ולאפל, בה עם הורדת האפליקציה הלקוח יזכה לגישה ישירה אל עורך הדין והמידע אודותיו, כמו גם לרישום במאגר לקוחות ומידע.

נוסף לזאת, הכרטיס כולל קוד QR ייחודי לסריקה, אותו ניתן לשלוח ולהעביר בדרכים דיגיטליות אולם גם על גבי מוצרים פרסומיים מודפסים, חוברות מידע וכדומה.

עלותו של כרטיס ביקור דיגיטלי עומדת על כמה עשרות ₪ בחודש בלבד, ומדובר באחד מאמצעי הפרסום, המיתוג וההפצה המשתלמים ביותר. 

  • מהם היתרונות בשימוש בכרטיס בכרטיס ביקור דיגיטלי?

    כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי רב עוצמה עבור כל חברה. הוא אינטראקטיבי ויכול לשמש כדרך יעילה לייצג מותג של חברה.

    כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להקל על הלקוחות לזכור את שם החברה או הפרט. זה גם מקל עליהם ליצור קשר עם האדם. הדבר נכון במיוחד אם הם אינם מסוגלים לזכור את שמו של האדם או זקוקים לעזרה נוספת בפנייה.

     

  • מדוע עלי להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים?

    כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כרטיסי ביקור אלקטרוניים הניתנים לשיתוף עם אחרים באמצעות דוא"ל, מדיה חברתית או באינטרנט. הם דרך מצוינת לשמור על קשר עם אנשי הקשר שלך במהירות ובקלות.

    כרטיסי ביקור דיגיטליים מספקים את היכולת לשמור על קשר עם אנשים מבלי לזכור את מספרם או למצוא את כתובתם. הם גם יכולים לעזור לך להישאר מאורגן מכיוון שיהיה לך את כל המידע של אנשי הקשר שלך במקום אחד, וזה מאוד מועיל אם אתה צריך ליצור קשר עם מישהו בעבודה.

    כרטיסי ביקור דיגיטליים נהדרים למחפשי עבודה מכיוון שהם נותנים להם את ההזדמנות להציג את עצמם בצורה מקצועית יותר מאשר רק שליחת מייל או הודעת טקסט. בדרך כלל הם כוללים תצלום של האדם ופרטי ההתקשרות שלו כך שקל יותר למעסיקים לראות עם מי הם מדברים גם אם הם אינם מכירים אותם בשמם.

  • מהם היתרונות העיקריים בשימוש בעורך דין דיגיטל לכרטיס ביקור?

    בעוד אנשים עדיין משתמשים בכרטיס הביקור המסורתי, אחרים עוברים לכרטיסי ביקור דיגיטליים. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם לא רק קלים יותר לניהול, אלא גם ידידותיים יותר לסביבה.

    חלק מהיתרונות של כרטיסי ביקור דיגיטליים הם שהם קלים לעדכון, מוכנים לנייד, קלים לשיתוף ויכולים להכיל מדיה עשירה.

    ניתן לשתף כרטיסי עסקים דיגיטליים עם כל אחד תוך שניות על ידי העברת דואר אלקטרוני או שיתוף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו לינקדאין או פייסבוק. תכונות נוספות כוללות קודי QR שהופכים את תהליך הזנת הנתונים למהיר ויעיל יותר. יישומים ניידים מאפשרים שיתוף וידאו ותכונות מולטימדיה אחרות הגורמות לפרופיל שלך להתבלט באמת במרחב צפוף שבו חשובה רק להיות גלוי.

  • מה ההבדל בין כרטיס ביקור פיזי לכרטיס ביקור דיגיטלי?

    כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של פרטי הקשר של אדם. בדרך כלל הוא מוצג בצורה של כרטיס אלקטרוני שאנשים אחרים יכולים לגשת אליו במכשירים ניידים, מחשבים ניידים ושולחנות עבודה.

    כרטיס ביקור פיזי הוא ייצוג פיזי של פרטי הקשר של אדם. בדרך כלל הוא מודפס על נייר וניתן לאנשים בתמורה לפרטי ההתקשרות שלהם.

     

" צוות Fixcard ענו לכל הבקשות שלי בנוגע לשיווק העסק שלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי עולה על כל ציפיה ונראה מהמם! אני לא מפספס שום פנייה ולקוח פוטנציאלי. "

הפסיקו לאבד לקוחות פוטנציאליים!

התקדמו עכשיו לפיקס קארד