כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי לאנשי מכירות לעשות רושם טוב על אנשים.
זה גם עוזר להם ליצור רושם ראשוני מקצועי וליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.
הכרטיס הדיגיטלי יכול לכלול את המידע הבא: לוגו, כתובת, מספרי טלפון, כתובת מייל, כתובת אתר, ניסיון בעבודה ופרטי יצירת קשר.בנוסף למאפיינים אלו, כרטיסים מסוימים עשויים לכלול גם כתובת URL של פרופיל LinkedIn או נקודות עזר למדיה חברתית.
— כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אתר בגודל קטן עבור איש מכירות כדי להציג את כישוריו וניסיונו בתחום.
זה לא חובה להחזיק אחד אבל זה יכול לעזור להם להציג את עצמם בצורה אלגנטית ואטרקטיבית ללקוחות פוטנציאליים.אנשי מכירות בדרך כלל נותנים כרטיסי ביקור ללקוחות פוטנציאליים לאחר היכרות.
אבל מכיוון שרוב האינטראקציות שלנו נעשות באמצעות מדיומים דיגיטליים, הצורך בכרטיסים פיזיים פחת עם הזמן.
אז מה זה אומר?זה אומר שכרטיס ביקור הוא כבר לא רק כלי מסורתי ליצירת קשרים עם אנשים אחרים אלא גם כלי שיווקי שיכול לעזור לחברות לרכוש יותר לידים ולהגדיל את ההכנסות שלהן.
ניתן להגדיר כרטיס ביקור דיגיטלי בכל אתר מדיה חברתית כמו לינקדאין, טוויטר, פייסבוק או אינסטגרם מה שמקל על—כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך מצוינת להגדיל את הסיכויים שלך להשיג לקוח פוטנציאלי.
אחרי הכל, אנחנו חיים בעידן שבו גם מכירה וגם קנייה מתרחשים באינטרנט. איש מכירות יכול להשתמש בכרטיס זה במהלך פגישות עסקיות וכנסים כדי לספק לאנשי הקשר שלו מידע נוסף על עצמו ועל החברה שלו.
אפשר להבין שחלק מהאנשים אולי לא יאהבו את הרעיון למסור את פרטי הקשר האישיים שלהם למישהו שזה עתה פגשו, אבל חשוב לכולם לקחת בחשבון שיש לזה גם יתרונות רבים כמו:
– זה משפר את הרושם הראשוני שאתה תוותר;
מה שיכול להוביל ליותר הזדמנויות מכירה;
– משפר את המודעות למותג האישי שלך;
– זה מבדיל אותך מאנשי מכירות אחרים מכיוון שרוב האנשים עדיין משתמשים בכרטיסי ביקור מסורתיים.
זה הזמן להצטרף אל פיקס קארד כרטיס ביקור דיגיטלי Nfc